...och hollywoodfruarna ..sikket fiasko

...och jag blir fruktansvärt frustrerad.
Idag efter skolan fick jag för mig att jag skulle kolla på Svenska Holywoodfruar.
Det var det värsta jag sett i hela mitt liv.
Är de så jävla dumma i huvudet är min fråga?
Jag trodde jag skulle skrtta ihjäl mig ett tag men i vissa stunder blev jag bara förbannad.
Anna Anka..seriöst.
Hon kläcker ur sig att " ja, mina barns lärare tjänar kanske 16 000 dollar om året,
detr spenderar ju jag på smink varje månad." - hon måste vara dum i huvudet.
Någon annan blond lockig sak...
"man kan ju inte gå ut med mjukisbyxor, då kanske din man lämnar dig!"
ja ni ser ju...

säger bara, gud vilken B-idé.
not good.


Kommentarer
Postat av: Kramkalas

Hahah nej de är änna cp :P

2009-09-26 @ 17:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0