fina flickor fikar

Tjingeling.
hej, tja osv osv osv.

Denna fantastiska tisdag har rullat på ganska bra om jag ska vara ärlig.
Ingen skola idag utan åkte med mina kära vänner till det så kallade götet
gick på Utlandsstudiemässan. gah. långt ord. är det ens ett ord? aya, whatever.

Efter lite snack och sånt där drog jag Francais och Conne till ett litet mysigt
café som ligger vid hotell Avalon.
En Capuccino, Latte Macchiato och en chailatte senare var vi goa.
Det var mysigt, och trevligt och allt sånt........ ehe.

Sen gick vi till denna nya lilla pärla i nordstan. Accesorize ...inte en jävla aning
om hur man stavar det, men vi kör på det. Accesorize.
Vi provade massa fina/roliga/tråkiga/fula masker...kuljul.
Jag köpte en accesoar till min Ipod ..det var massa glitterstrass-tjoflöjt som man
ska klistra på, får se hur det där går sen.

to sum up.
NAJS DAG.

Bilds. enjoy!
cash, jag checkar ut. for now.

PUSS!



Felicia & Cornelia <3




Jag & Cornelia

Maskerna kostade endast 45 kr!
-fab-fab-fab-

Kommentarer
Postat av: Anna

Sötnosar! Dom maskerna är ju perfekta till harunas kväll? I like!

2009-09-22 @ 21:32:54
Postat av: Beth

Att gå fjäder- loss på Accessorize. Luv it. Underbar dag igen<3 :D



Men dagens outfit, K? (;

2009-09-22 @ 21:36:13
URL: http://bethsblogg.se
Postat av: Karin <33

Ja underbardag igen. <3

och ja, perfekt till harunas night!

( L )

i love you guys

2009-09-22 @ 21:55:22
URL: http://crowdedmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0