Mimare, ngt att satsa på i framtiden?

Hej snyggsos.
Soft-dag, idag.
Började skolan med skolfoto,
jag och conne hade stått och fnissat och fixat
inne på toan ett bra tag.
yes, vi skulle vara utklädda till ngt "yrke"
Vi var Mimare som ni snyggt kan se på bilden down there.
Kom hem vid cirkus 15.00 och jag fortsatte att nörda
T R U E  B L O O D
det är så braaaa. Alexander Skarsgård är snygg
trotts att han är en gammal vampyr.

Kvällensplaner är att åka in till götet med
Äna banäna, käka lite och sen kolla på film och sånt mys.
slänger in en " dagens outfit bild "
har inte visat er mina fina skor ännu ju.
kul. det gör jag sen!

Puss och kram, sålänge <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0