rosa, gul, grön, svart, vit, blå

tjingeling!

Idag har varit en typisk rosa dag. eller brist på rosa?
dagen började med att mina fötter i trampade i ankelboots trampade ner till skolan.
utan mina rosa vantar på händerna.
Mysig frukost med mina när och kära. det är rosa
Onsdagslektionerna är dock inte så rosa, dagen är lång och man har mycket tid att fördriva.
Imorgon blir en fin dag. vi kan kalla den grön.
Idol väntar.

Stor puss

Eder k

ps.
R O S A.
is my passion.

Behövs det flera nyanser i rosa? don't think so. d.s




Kommentarer
Postat av: Anna

Du är väldigt rosa ibland Karin. Fiiiiint. Men varför morgondagen grön?

2009-09-16 @ 20:37:23
Postat av: Karin <33

ja det är jag minsann! heheh.

Jag vet inte. grönt är fint. :D

2009-09-16 @ 20:46:18
URL: http://crowdedmind.blogg.se/
Postat av: clara

(Y)

2009-09-16 @ 21:20:53
URL: http://fredsminister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0