utan er är jag en spillra i ett mörkt och stormigt hav

Att älska.

Kärlek.
hjärtan, röd, musik, familj.
Kärlek. Förälskelse. Passion. Erotik.
Känslan i kroppen. Jag behöver känna den.
Kärlek är mitt lyckorus, och nej jag pratar inte om en "partner"
jag är stark, jag står på egna ben och trivs med det.
Hösten kryper på, det är då man vill ha någon där.
Just i denna sekund inser jag hur lyckligt lottad jag är.
Jag har underbara vänner som jag bryr mig så mycket om, och som förhoppningsvis
bryr sig om mig också (ehehe).
Kommer vara svårt att inte se er varje dag efter studenten.
vrf blir jag så sentimental?



täntke bara säga,
Jag
älskar
er




Kommentarer
Postat av: Beth

SLUTAAA. Vad då inte ses varje dag? Va?



Jag fattar ingenting. Gud vad hemskt.



Älskar dig, hjärtat<3

2009-10-07 @ 16:57:15
URL: http://bethsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0